Hop til hovedindholdet

Ringkøbing-Skjern Erhvervsråd logo

Få styr på kunderejsen - webinar


Dato og tid

Torsdag d. 17. juni 2021 kl. 15:00 til 16:00

Tilmeldingsfrist

Tirsdag d. 15. juni 2021 kl. 12:00

Sted

Innovest - afholdes som webinar, Ånumvej 28, 6900 Skjern Innovest - afholdes som webinar
Ånumvej 28
6900 Skjern

Få styr på kunderejsen - webinar


Få styr på kunderejsen - webinar


Hånden på hjertet. Hvor tit handler du egentlig i din egen forretning? Har du styr på, hvad der sker i hvert lille skridt på kunderejsen?

Kunderejsen er betegnelsen for den række af berøringspunkter, som en potentiel kunde kan have med din virksomhed (hjemmeside, telefon, personlig betjening, mail, ordreafgivelse, ordrebekræftelse, levering, faktura osv.).

Denne rejse har enorm betydning for opfattelsen af dit brand. Det gælder derfor om at få det helt rigtige til at ske. Der skal nemlig ikke meget til at forhindre en konvertering til næste trin, hvis noget på rejsen ikke er optimalt.

På webinaret vil Carsten Helmuth Pedersen gøre dig klogere på:

•    Produktchefens maniske fokus på detaljen
– sådan bruger du det i din forretning

•    Hvordan du rapporterer og prioriterer indsatserne

•    Tilgængelighed for dine kunder

•    Call-to-action

Webinaret er interessant for dig, der arbejder i en SMV eller iværksætter-virksomhed og mangler inspiration til at se din egen kunderejse efter i sømmene.

Dagens oplægsholder:



Carsten Helmuth Pedersen har 15 års erfaring som produktchef (både B2C og B2B), og har de seneste to år været selvstændig med Lejenproduktchef.dk som hjælper virksomheder til mersalg gennem fokus på kunderejsen. I den rolle har han ageret hemmelig kunde og fortalt virksomhedsledere, hvad der i virkeligheden sker derude. Carsten er uddannet håndværker, ingeniør og økonom.

Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig.

Inden webinaret vil du modtage et link samt en guide til, hvordan du logger på.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >